Paikka, jossa lasten ja aikuisten on turvallista ja mukavaa viettää yhdessä aikaa.

Perhekahvila on kaikille lapsiperheille avoin tapaamispaikka, jossa vanhemmat voivat tavata muita äitejä ja isiä, ja lapset saavat leikkiseuraa. Toiminnan perustana on yhdessä tekeminen lasten ehdoilla. Jokainen saa osallistua suunnitteluun ja toteutukseen.

Perhekahvilaan voi tulla ilman ennakkoilmoittautumista ja osallistuminen on maksutonta. Tarjolla on pientä purtavaa.

Perhekahvila tiistaisin klo 10-13 Oriveden seurakunnan rippikoulusalissa osoite Latokartanontie 5. (Käynti takapihalta)

Perhekahviloissa esim.

• leikitään
  • askarrellaan
  • jutellaan
  • kahvitellaan
  • kuunnellaan asiantuntijan tietoiskua
  • vietetään erilaisia teemapäiviä

Seuraa aktiivisesti MLL:n Facebook-sivuja, sillä ilmoittelemme perhekahvilakerroista tarkemmin siellä. Perhekahvilalla on myös oma Facebook-ryhmä MLL:n Perhekahvila Orivesi.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.