Vaikuttaa, osallistua ja auttaa voi monella tavalla

Toimintamme nojaa vahvasti vapaaehtoisiin. Tutustu millä tavoin sinä voit toimia perheiden puolesta ja löydä oma tapasi osallistua.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Tule mukaan vapaaehtoistoimintaan

Haluaisitko toimia vapaaehtoisena? MLL:n Oriveden yhdistyksessä sinulla on mahdollisuus toimia paikallisten lasten, lapsiperheiden ja nuorten hyväksi.

Toivomme vapaaehtoisia esimerkiksi perhekahvilaan ja tapahtumien järjestämiseen sekä kerhojen vetäjiksi.

Voit myös perustaa aivan uuden kerhon tai tapahtuman. Otamme mielellämme vastaan ideoita kuntalaisilta toimintamme kehittämiseksi!

Vastineeksi saat hyvää mieltä ja iloista seuraa. Pienikin panostus on tärkeä toiminnan jatkuvuuden ja kehittymisen kannalta. Toivomme, että yhdistyksemme pysyy aktiivisena ja toimintamme monipuolisena jatkossakin, siihen tarvitsemme vapaaehtoisia.

Liity tukirinkiin

Täytä alla olevaan lomakkeeseen nimesi ja yhteystietosi ja kerro, millaisesta vapaaehtoistyöstä sinä olisit kiinnostunut! Lomakkeen täyttäminen ei velvoita sinua mihinkään, ja olemme aina erikseen sinuun yhteydessä jos tarvitsemme apuasi.

Tule rohkeasti mukaan!

Tervetuloa mukaan toimintaan!