Oletko vailla uutta harrastusta? Tule vapaaehtoiseksi!

28.8.2019

Haluaisitko toimia vapaaehtoisena? MLL:n Oriveden yhdistyksessä sinulla on mahdollisuus toimia paikallisten lasten, lapsiperheiden ja nuorten hyväksi. Tukirinkitoiminnassa on mahdollista tehdä vapaaehtoistyötä silloin, kun se itselle sopii.

Toivomme vapaaehtoisia esimerkiksi perhekahvilaan sekä erilaisten tapahtumien järjestämiseen. Voit myös perustaa aivan uuden kerhon tai tapahtuman!

Vastineeksi saat paljon hyvää mieltä, sekä iloista seuraa. Paljon ei tarvitse tehdä, pienikin panostus on tärkeä toiminnan jatkuvuuden ja kehittymisen kannalta.

Tukirinkiin ilmoittautuneille lähetetään sähköpostiviesti, jossa kerrotaan tulevista tapahtumista ja jonka jälkeen on mahdollista halutessaan ilmoittautua itselle sopivaan tapahtumaan avuksi.

Jos haluat liittyä tukirinkiin ja olla apunamme mm. tapahtumien järjestelyissä,  täytä lomake ja sinut lisätään tukirinkilistallemme. Lomakkeen täyttäminen ei velvoita sinua mihinkään, ja olemme aina erikseen sinuun yhteydessä jos tarvitsemme apuasi.

Tule rohkeasti mukaan!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.