PERHEKAHVILA

Perhekahvila kokoontuu tiistaisin klo 9-12 Kampuksen Klemetti-rakennuksessa (Koulutie 5). Perhekahvila on kaikille lapsiperheille avoin tapaamispaikka, jossa vanhemmat voivat tavata muita äitejä ja isiä, ja lapset saavat leikkiseuraa. Tarjolla on pientä purtavaa.

Seuraa aktiivisesti MLL:n Facebook-sivuja tai Instagram-sivuja, sillä ilmoittelemme perhekahvilakerroista tarkemmin siellä. Perhekahvilalla on myös oma Facebook-ryhmä MLL:n Perhekahvila Orivesi.

Perhekahvilan yhteyshenkilönä toimii Annukka Björn, annukka_maaria@hotmail.com.

POMPPUKERHO

Suosittu pomppukerho torstaisin klo 10:30-12:00 Oriveden liikuntahallilla (liikuntahallin aukioloaikoina!). Pomppukerhossa lapset pääsevät liikkumaan ja pelailemaan vapaamuotoisesti huoltajiensa kanssa. Kerhossa ei ole järjestettynä ohjausta. Muistathan myös osallistua joko välineiden esille ottamiseen tai pois keräämiseen.

Pomppukerhon säännöt:

• Jokainen osallistuu joko pomppukerhon tavaroiden esille laittamiseen tai niiden pois keräämiseen. HUOMIO! Välinevaraston häkkiovi on laitettava pomppukerhon lopuksi lukkoon!
  • Vaunut ja rattaat jätetään K-Supermarketin puoleisen oven eteiseen, jotta ne eivät haittaa muiden hallin käyttäjien kulkua.
  • Pomppukerholle on varattuna pukuhuoneet 5 ja 6. Kulku saliin on pukuhuoneiden kautta.
  • Vaippojen vaihto tapahtuu pukuhuoneissa.
  • Eväiden syönti joko pukuhuoneissa tai kahviossa.

ERITYISNUORTEN KLUBI-ILLAT
Toimistollamme Kampuksella (Koulutie 5 B) joka toinen maanantai klo 18-20

Monipuolista toimintaa yhdessä osallistujien kanssa suunnitellen. Lisätietoja: 040 566 0497 / Annika Anttila.

LASTENHOITOTOIMINTA

Tällä hetkellä Orivedellä ei ole omia MLL hoitajia.
Hoitajan voi tilata Hämeen piirin kautta.

Lisätietoa: Lastenhoitotoiminto

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN!